Puszta kézzel

...avagy a saját utamat járni.

Bevezető.

2013.12.15. - Lennon Szólj hozzá!

Változás történt.

Nem csupán velem, a világ változik körülöttem és mint ezelőtt évezredekkel, azok a fajok tudnak talpon maradni, akik alkalmazkodnak. Aki ezt teszi okosabb, mint aki nem. Én azonban magam köré alkotom a környezetem. Alkotó munkát végzek magam körül, hogy mindennek a kevert kusza világnak egy alacsony entrópiájú, számomra tetsző formát adjak. Így az alkalmazkodás nullponti energiával kivitelezhető szintű marad. Egyszerűen kifejezve, a világ alakul körém, a saját világom.

Megtaláltam a saját utam, ezt járom és mindenkit arra bíztatok: tartson velem, úgy értem ne engem kövessen, hanem saját magát!

Let it begin. A 3 step guide to achieve your goals for dummies:

1. Tedd le a zsebkendőt, fejezd be a picsogást és öltözz föl normálisan, ing, nyakkendő, öltöny. Nem! A kesztyű nem kell, nem vagy sem baseball játékos, sem limuzinsofőr. Azt tedd le, egy férfi puszta kézzel dolgozik, ha az ujjlenyomatok miatt aggódsz, vigyél magaddal egy fél kanna benzint!

2. Legyen nálad eszköz: ütő, lánc, spájszer, vagy ha fémallergiád van, szikla. A számológépet ne hagyd otthon, fejben is tudsz számolni, ha nem, tanuld meg! A dolgok fejben dőlnek el, pl. ha azt találod, hogy a célod eléréséhez két fűrész kell és három ember, de csak egy kevés benzin, meg néhány szál cigi, akkor először az Obiba mész, no nem lakásból otthont csinálni, hanem fűrészt venni, közben tudsz telefonálni a barátaidnak, hogy "akció van, öltözzetek!", egyiküknél biztos van dohányáru, amíg felöltöznek, tudsz tankolni, stb. Hasznos dolgok (mindig legyen a kocsidban, mert ugye kocsid van, nem BMW, nem Audi, nem Mercedes, akármi más, de pont nem olyan, mint azoké, aki nem akarsz lenni) az üres palack, fólia, fűrész, kötél, bowden, GPS, vascső, fecskendő és egy kis gyalogsági ásó.

3. "Ne a seggedtől kérj tanácsot!" - egy általam nagyon tisztelt embertől hallottam először. Ezt mindenre értem. A 'Yesman' című amerikai filmvígjáték megmutatja hogy kell.

4. Azért van negyedik pont, mert én azt akarom, nem érdekel, hogy csak hármat ígértem. A negyedik pont az, hogy úgy kapcsolod ki a géped férfiasan, hogy miután flash tárolóra mentetted a munkameneted, kitéped a falból a kábelt, nem érdekelnek a következmények, ha szünetmentesed van, az ablakon keresztül vágod ki az utcára, ha ez nem használ, feltehetően laptopod van. Ekkor úgy járj el, hogy az alján lévő reteszek segítségével kiszeded belőle az akkumulátort és bedobod az ágy alá! Hogy miért pont oda? Mert azt mondtam. Nem engedheted meg magadnak, hogy a még éppen észlelhetőnél több idő teljen el a szándék és a megvalósulás között. Ha ki akarod kapcsolni a gépet, akkor az onnantól kezdve nem mehet. Bármi áron.

A bejegyzés trackback címe:

https://barehands.blog.hu/api/trackback/id/tr95693841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása