Puszta kézzel

...avagy a saját utamat járni.

Az lehetsz aki akarsz.

2013.12.18. - Lennon Szólj hozzá!

dsc01424_1387357581.JPG_1600x1200

A cím magáért beszél, de azért megpróbálom kifejteni. Lehet, hogy a szerencse fia vagyok, vagy jó csillag alatt születtem, de nemrég önmagamtól döbbentem egy fennséges tapasztalásra: ha valamit elhitetsz magaddal, a világ és a környezeted hozzád fűződő viszonya elég szubjektív ahhoz, hogy ha látják rajtad, hogy elhiszed, amit akarsz, az úgy is lesz. Valahogy nekem mindig minden megadatott. Volt, amikor rezgett a léc, de én eldöntöttem magamról, hogy nem leszek egy pénztelen félnótás, aki csak csóválja a fejét, hogy "ez így nem megy". Az egyetem persze eléggé pénzfaló életforma, de mégis, azzal, hogy elhittem, hogy megvalósulhat ez az ideális állapot, meg is történt és most tökéletesen ura vagyok a helyzetnek, az egzisztenciális pozíciómmal meg is vagyok elégedve. Ugyanakkor vannak további céljaim, tehát ezzel csak azt mondom, hogy a jó ütemben haladok, a jelenlegi helyzetem pontosan rendben van.

Hogy mik a további céljaim? Ilyenek vannak, hogy a Canary Wharf-on lakjam Londonban, vagy Palm Springsben nyaralgathassak a saját nyaralómban. Vannak ilyenek. Ha keményen dolgozom és tényleg elhiszem, hogy ez megvalósulhat, akkor megvalósulhat.

Te is megvalósíthatod álmaidat, csak állj ki mellette, soha ne hidd el, hogy vége, már nem is fog bekövetkezni. Merj álmodni! Hidd el, hogy az vagy, aki ahhoz kell, hogy elérd a céljaid. Légy az, aki eléri a céljaid! Az vagy, aki lenni akarsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://barehands.blog.hu/api/trackback/id/tr195697613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása