Puszta kézzel

...avagy a saját utamat járni.

Élet másképp.

2013.12.16. - Lennon Szólj hozzá!

Akár ez is lehetne a címe a blognak, akár édes kicsi Oraveczé. Tényleg aranyos a lány na, vannak ilyenek, akik elkápráztatják az embert. A történet csupán annyi, hogy olvasom amit ír, próbálom megérteni miből fakad, de nem megy. De tudom miért. Mert nem vagyok nő. Sem homokos (semmi bajom velük). Ezért nem nekem szól. Nem is találtam olyan blogot már vagy 5-6 éve, ami nekem szól. Talán nem is való nekem a blogolás. De igen. Megírom ezt a blogot, ez majd nekem szól.

A bejegyzés trackback címe:

https://barehands.blog.hu/api/trackback/id/tr795694176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása